Jak najlepiej wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie?

Kiedy chcesz promować swoją firmę, możesz zacząć od najskuteczniejszego sposobu na rozpowszechnianie informacji.

Plany e-mail marketingu zostały z wielkim sukcesem wypróbowane w celu zbudowania wielu firm; Oto kilka solidnych sugestii, dzięki którym Twoja kampania e-mail marketingowa będzie bezbłędna i skuteczna.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie wszelkich danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry programowe i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie wypełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy chętniej przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i dotrzyj do właściwych klientów!Skorzystaj z techniki wezwania do działania w swoich e-mailach. Nie pozwól nikomu zgadywać, jak chcesz, aby zareagowali. Jak najlepiej wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie?

Powiedz im wyraźnie.

Jeśli umieszczasz linki w swoich wiadomościach, wyraźnie poinstruuj czytelników, jak z nich korzystać, i zadbaj o to, aby linki były widoczne i widoczne. Uwzględnij te sekcje na górze i na dole wiadomości.Spersonalizuj każdy przekaz marketingowy tak bardzo, jak tylko możesz. Otrzymasz lepsze odpowiedzi od spersonalizowanych wiadomości zamiast ogólnych wiadomości e-mail. Gdy te wiadomości pochodzą od ważnej osoby w firmie, takiej jak prezes lub dyrektor generalny, robią to lepsze wrażenie na klientach.Postaraj się, aby wiadomości wysyłane w celach marketingowych były jak najbardziej osobiste. Samo umieszczenie ich imienia i nazwiska w temacie lub na górze wiadomości e-mail nie wystarczy. Wykorzystaj wszystkie informacje, które uzyskałeś o swoich subskrybentach e-mail. Uporządkuj swoją listę subskrybentów według wspólnych zainteresowań i wysyłaj specjalistyczne wiadomości dla każdej grupy zainteresowań.Temat jest jedną z najważniejszych części wiadomości e-mail. Jeśli nie masz tematu, który od razu przyciągnie uwagę czytelnika, prawdopodobnie w ogóle nie zawracają sobie głowy przeczytaniem wiadomości e-mail. Najlepiej napisane e-maile mogą być zupełnie bezwartościowe bez atrakcyjnego tematu. Upewnij się, że wszystkie twoje przedmioty są świetne!Plan marketingowy firmy może je naprawdę stworzyć lub złamać. Istnieje wiele sposobów na pomyślne wprowadzenie firmy na rynek, ale stworzenie silnej kampanii e-mail marketingowej może być naprawdę podstawą wszystkich działań marketingowych. Korzystając z informacji zawartych w tym artykule, możesz ustawić scenę dla zysku na nadchodzące lata.