Kiedy ostatnio sprawdzałeś nowe wiadomości e-mail? Jak wiele osób, prawdopodobnie sprawdzasz swoje e-maile więcej niż raz dziennie.
Dla właścicieli firm wysyłanie wiadomości e-mail jest jedną z najbardziej niezawodnych metod kontaktowania się z potencjalnymi klientami. Oto kilka świetnych pomysłów na maksymalne wykorzystanie e-mail marketingu.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Upewnij się, że masz pozwolenie od klientów lub potencjalnych klientów przed wysłaniem wiadomości e-mail. Jeśli ludzie nie chcą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail, mogą oznaczać je jako spam, a nawet całkowicie Cię ignorować. Istnieje nawet szansa, że Twoja usługa poczty e-mail może wyrzucić Cię z ich systemu.Chociaż promocja online jest niezbędna, nie zapomnij o możliwości promowania swojej listy mailingowej w trybie offline. Aby budować zarówno nowych subskrybentów, jak i potencjalnych klientów, szukaj każdej możliwej okazji, aby dotrzeć do wiadomości. Świetne okazje do budowania biznesu można znaleźć na wydarzeniach networkingowych, targach, konferencjach i lokalnych spotkaniach.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Użyj testów A/B, aby przetestować różne kombinacje w swoim temacie. Podziel listę mailingową na pół. Użyj innego wiersza tematu dla każdej połowy listy, zachowując pozostałą część wiadomości e-mail bez zmian. Dzięki temu możesz określić, które wiersze tematu prowadzą do otwarcia wiadomości e-mail przez subskrybentów, a które są usuwane bez namysłu.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne.
Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila.
Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Nie wysyłaj ważnych informacji w okolicach ważnych świąt. Większość ludzi będzie zajęta świętowaniem i nie będzie sprawdzać swoich e-maili, dopóki nie wrócą do pracy. Z pewnością są wyjątki od tej reguły. Mogą to być e-maile z Czarnego Piątku lub e-maile związane z innymi konkretnymi wydarzeniami.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.E-mail marketing to sprytny sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami i klientami. Skorzystaj z tego, czego dowiedziałeś się z tego artykułu. Skorzystaj z porad, aby opracować własne strategie marketingowe, a nie minie dużo czasu, zanim zobaczysz pozytywne wyniki. Gdy zrozumiesz, jak korzystać z poczty e-mail na swoją korzyść, promowanie Twojej firmy będzie łatwe.